/Files/images/изображение_viber_2020-09-21_11-21-41.jpg

ЗАКОНОДАВЧЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРАВ ДИТИНИ


1. Універсальна декларація прав людини. 11 грудня 1948 рік

2. Конвенція ООН про права дитини. 20 листопада 1989 рік

3. Ратифікація Конвенції ООН про права дитини в Україні. 27 вересня 1991 рік

4.Державна національна програма "Освіта" ("Україна ХХІ століття”

5. Обласна програма „Діти України”. 29 березня 1996 рік

6.Закон України „Про освіту”

7.Конституція України.28 червня 1996

8.Базовий компонент дошкільної освіти в Україні

9.Закон України „Про охорону дитинства”

10.Закон України „Про дошкільну освіту”

11.Національна доктрина розвитку освіти в Україні

Розвиток правової свідомості особистості це довгий, складний і суперечливий процес, що триває практично все життя людини. Первинні уявлення про соціальні норми поведінки людей, про необхідність певного порядку в людських взаєминах засвоюються в дитинстві, ще в дошкільний період. У дошкільні роки найбільш активно формуються погляди, життєві позиції,типові мотиви поведінки особистості. І від того, яке розуміння права і ставлення до нього виробляється в цей період становлення особистості, багато в чому залежить і подальша поведінка людини у правовій сфері. На основі загального уявлення про соціально-правові явища і шляхом впливу на інтелектуальну, емоціональну і вольову сфери правосвідомості в дошкільному віці, на наш погляд, можливим є формування:

ЦІЛІ І ЗАВДАННЯ

Правове виховання дітей дошкільного віку спрямоване на формування основних блоків функціональних компонентів структури їх правосвідомості:

· логіко-нормативного (елементарні знання дітей про свої права і обов'язки, тобто правова інформованість, розуміння соціально схвалюваних правил поведінки);

· емоційно-образного (суб'єктивне ставлення дитини до правил поведінки, ціннісне їх сприйняття, адекватна оцінка своїх і чужих вчинків з точки зору діючих правил поведінки);

· принципово-вольового, чи поведінкового (прояв активності в ситуаціях, коли необхідно керуватися соціальними правилами поведінки; реалізація правосообразної поведінки в різних видах діяльності, дотримання заборон і виконання обов'язків).

Модель організації правового виховання в дитячому садку, заснована на соціальному партнерстві дошкільного навчального закладу з батьками, вимагає створення умов для підвищення рівня правової культури всіх учасників правовиховного процесу, збудованого в єдину систему, підкріпленого достатнім змістовним і наочним матеріалом.

Кiлькiсть переглядiв: 203

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.